2010. június 4., péntek

Mindennapok anime módra 2. fejezet

Másnap reggel:
Miért írtál levelet Mukuronak ha elmondhattad volna neki?
Mert én elpirultam volna és nem mondtam volna semmit se.
Aha.
Mi csinálsz abby??
Épp küldök sms-t Ayonak.
Mért??
Hogy tudja hogy mai is találkozunk.
Ja oké.
Az nem Kumi?
Nem tévedsz az Kumi és látom ott van Ayo is meg Allen is.
Ott megy Fruzsi Sebi meg Mukuro meg ha jó látom sanji is ott van meg Satou.
Onnan meg Mori meg Honey jönn.
Onnan meg Rei meg Kanda.
Úgy látom jó sokan leszünk itt.
Ja.
He??
Valami baj van??
Nincs de még itt van rossett-chan is Luluval.
SZIASZTOK!!!
Milyen volt a tegnap Debivel?
Nagyon de nagyon jó volt.
Csillagot néztetek este?
Igen azt néztünk este.
Nagyon romantikus lehetett.
Az volt.
Látom a iskolatársamat Adrit.
Ott van Ed is meg Timko is.
Én meg ott látok egy lila hajú lányt!
Az szotyola és mellette az meg tsuna.
Ott meg Szacsi Dinoval.
Látom Debit! Kiáltott fel Ayo.
Húú tényleg jó sokkan vagyunk.
De szépen süt a nap!
Mi lenne ha terveznénk egy pikniket??
Ez jó ötlet.
Pont hoztam sok ennivalót főleg kenyeret meg sajtot meg parizsit meg vajt meg kést. mondta Fruzsi.
Csodás akkor kezdhetünk a kenésnek ki vállalja?? kérdezte meg abby.
Majd én.
Rei plusz kinyújtotta a kezét is.
Mi lenne ha mindenki megkenné a saját kenyerét?? Kérdezte Ayo.
Ez remekül hangszik. De túl sokan vagyunk.
Nyugalom van elég kenyér mindenkinek meg kés is.
Az jó.
Nah kezdhetünk is neki.
Dino szerintem te ne kenj.
Oké.
Akkor ki keni meg a kenyremet?
Majd én.
Köszi Szacsi.
Szívesen.
Mindenki elkezdet keni.
Közben sokat beszélgetünk közben.
De meleg van!
Ez igaz.
Beszéljünk valamiről!
De miről??
Hogy megy a suli??
Nekem jól.. bár az osztálytársaimat utálom és nektek??
Erről jobb lenne ha nem beszélnénk.
Oké.
Fruzsi hallom neked ötös lett az angol ugye??
Igen ötös lett örültem neki meg az infóm is ötös lett de már a szóbelire kell tanulni amire lusta vagyok.
Nyugi nem vagy egyedül mindennyian lusták vagyunk, ugye lányok?
igen. Így igaz.
Akkor jó.
Nah kész a vajazás ahogy látom. Van még kenyér??
Már nincs.
Oké.
Nah akkor pakolhatjuk a kenyereket.
Ja.
Fiúk ti micsináltok??
Lustálkodunk nem látod.
Nem arról volt szó hogy mindenki a sajátját csinálja??
De mi már kész vagyunk vele.
Jó gyorsak voltatok vele.
Nem csoda ha Sanji meg Satou csinálta.
Hee? Honnan tudtad??
Onnan hogy láttam.
Ed meg Debi csak Unoznak.
Allen meg eszi a sokk szendvicset.
Mori meg alszik.
Honey eszi a sütijét.
Lulu meg beszélget Rossetel.
Tsuna is beszélget.
Kanda meg sétálgat odda vissza.
Szacsi meg eteti Dinot.
Sebi meg Mukuro meg veszekedett.
Min veszekedtek??
Azon hogy melyikük a hülyébb.
Ez most komoly??
HAHAHAHAHA bocsi ezen már csak nevetni tudok.
Megne fulladj abby a nevetéstől.
Most azonal fejezétek be a veszekedést!!
O..oké.
Végre nyugalom.
De biztos nem öröké fog tartani ez a nyugalom.
Hát ha a fiúk megint el nem kezdenek megint vitatkozni.
Remélem nem foganak.
Eszünk még ma a szendvicsekből?
Reméljük igen.
NYAMI!! De finom ez a szendvics.
Szacsi te nem eszel?
De mi gyárt eszek egyet.
oké.
Ez tényleg finom.
Andi ma nagyon csöndben vagy. Valami baj van??
Óh.. ühm nincs semmi baj.
Hogy haladsz a történetel??
Sehogy majd valamikor elkezdem.
Oké.
Tudod jól én szívesen elolvasom.
Örülök neki hogy valaki elolvasa.
Szívesen.

2 megjegyzés:

  1. Én is pont azt ettem ma reggel xD
    Miért veszekednek mindig? 0.o Mondjuk viccesek :D

    VálaszTörlés
  2. juuuj az jó XD
    hát mert nem bírnak egymás mellet nyugalomban lenni xD, azok a két hülye XD

    VálaszTörlés