2010. december 22., szerda

Fairy Tail - Varázslatos Kalandok. Első fejezet.

1. fejezet
A találkozás.

Végre megérkeztem Magnoliába!! – örült a lány hogy végre felállhat.
De furcsa hogy ilyen sokan vannak a vasút állomáson. De vagyon mért?
Talán egy híres mágus van a vonaton?
Hirtelen felsikított egy lány.
-WÁÁÁ nézzéteeek ott van Gray!!
- TÉNYLEG?!
Én gyorsan elmentem onnan.
-Öhm… ki az a Gray? – kérdeztem nagy kiváncsisságal.
- MII?? Te nem ismered a híres Fairy tail csapatot? Gray nagyon híres jégmágus.
- Nem. Mert csak nem rég érkeztem ide a távoli Északról ahol semmi hír sem megy arra.
- Ja. Vagy úgy.
Bár hazudtam annak a lánynak.. hallottam már a Fairy tail legerősebb csapatáról, de még sose hittem hogy majd látom őket élőbe. Natsu a tűz mágus. Lucy a Csillagmágus. Erza a lovag mágus. Gray a jég mágus. Ők így együtt Fairy tail legerősebb csapata. De szerintem a legjobb Gray, bár ő az egyetlen híres jégmágus. De azé van több jégmágus is.
Hirtelen mindenki jobban sikított ezek szerint megérkezett a híres csapat.
Kijött először Gray, Erza, és utána Lucy. De valaki hiányzott. De már elment a vonat.
- Hm.. hol van Natsu? – kérdezte Lucy .
- Fent maradt a vonaton. – Szólalt meg Erza.
- Fent maradt a vonaton?? – kérdezte Gray.
- Ops… - mondta Lucy.
- Nem kéne utána menni? – megszólalt a kék macska.
- Szerintem semmi baja se lesz. – Erza nyugodt hangon mondta.
- De inkább megyünk utána!! – mondta Lucy
Végül a vonat után futottak. Megállt a vonat nagy szerencsére. Natsu ki tudott jönni mielőtt megint elindult volna a vonat. Végül elment a csapat a saját Fairy tail céhbe, hogy tudják, hogy visszajöttek a küldetésből.
AAAA Bárcsak én is a fairy tail-hoz tartoznék!! Végre lenne egy céh amibe csatlakoztam. De először valami házat kéne találnom a közelben. Fél óra múlva: nah végre sikerült találnom egy házat ami (bérleti díj 60.000 ékő). Jó közel van a fairy tail-hoz. Majd holnap elmegyek oda és belépek! De várjunk csak nem lesz valami meghallgatás vagy ilyesmi? Ha lesz akkor he? Akkor nem ártana gyakorolni a mágiámat. De rég használtam már a mágiámat. Kezdjük valami egyszerűvel ice make, chair! Ezt szerintem jól megcsináltam. De szerintem most már nem ártana aludni menni.
Másnap reggel nagy nehezen ki keltem az ágyamból. Felöltöztem és máris indultam. Nagyon izgultam meg sok minden ment a fejembe most. Már ott voltam a kapu előtt, remegtem és nem volt annyi erőm mert már bepánikoltam. De hírtelen valaki megszólalt mögöttem és az Makarov mester volt, aki a fairy tail mestere.
- Mit keresel te lány itt? – kérdezte Makarov mester.
- Én…én csak be akarok lépni a Fairy tail-ba. – válaszoltam félősen.
- Értem. Mi a neved?
- A nevem Sora és jégmágus vagyok.
- Beléphetsz!! – Mondta mosolyogva.
- Komolyan?! Köszönöm!
Beléptem az ajtón de most nagy örömmel és izgalommal nagyon hevesen vert a szívem.
Be szeretném mutatni az új tagunkat Sorat!!
S.. szi...sziasztok!
Egyből láttam Natsuékat ott ültek a nem messze álló padokon. A híres Mirajane is itt van a fairy tail céhbe.
- Hova kéred? – kérdezte Mirajane kedvesen.
- Ide a nyakam alatt ball oldalán.
- rendbe!
- egyébként ez mi?
- ez egy pecsét fairy tail minden tagján van. Ezzel lehet tudni hogy ki milyen céhez tartozik.
De egy Natsuéknál egy számmal többen lennének. Nem csoda, mert még azt a lilás-kékes hajú lányt még sose láttam.
De neki meg az arcán van a jel. Próbálok oda menni köszöni nekik.
- Sziasztok!
- Szia! Mindenki köszönt vissza.
- Nem akarsz ide ülni? Kérdezte Erza.
- Lehet? - Kérdeztem vissza.
- Lehet. - Mondta kedvesen.
- Akkor ide ülök.
- Örvendek én Erza Scharlet vagyok.
- Én meg Gray fullbuster.
- Ő meg ott Natsu.
- Én Lilia vagyok nem rég csatlkoztam a fairy tail-hoz.
- Én meg Sora vagyok. Örvendek a szerencsének hogy találkozhatok veletek.
- Hallottam messze földről a híreteket. – Mondtam elmosolyodva,
- Tényleg Lilia neked milyen mágiád van?
- Nekem árny mágiám. És neked?
- Hát öhm.. nekem jég mágiám van.
- Te is jégmágus vagy?! – Csodálkozva mondta Gray.
- Igen. De én csak újonc vagyok a mágiámmal. Sajna csak az apám értet a mágiához a családban. De ő hamar elment élők sorából. Csak párat tudott meg mutatni és tanítani nekem.
 - Szóval kéne neked egy mester aki több mindenre meg tanít nem? - Kérdezte lila.
- Így is mondhatnák a dolgot. – Mondtam kissé szomorú hanggal.
- Mi lenne ha Gray lenne a tanítod? Kérdezte a lányok egyszerre.
Gray meg fulladt a vízen amit ivott majd utána köhögni kezdett, de utána megtudott szólalni amit kérdeztek a lányok.
- nem is tudom. - Mondta Gray köhögccsével.
- Mi lenne ha holnap délután itt találkoznánk és ez lenne egy próba nap? – mondtam nagy örömmel.
- Rendbe! De akkor tényleg itt legyél.
- Oké!!
Hazafelé azon gondolkoztam hogy milyen lesz a holnap. De mindenféle hülyeség ment a fejembe amit jobb inkább elfelejteni. Végre hazaértem. Írtam egy levelet ami szerintem el is küldök majd. De annyira izgulok és nagyon kíváncsi vagyok mit fog tartogatni nekem a holnap. Remélem jó sok mindent meg fogok tőle tanulni bár csak most kerültem a céhbe de máris ilyen jól elbeszélgetünk ma. Remélem a holnapom is ilyen jól fog telni. De jó hogy valahogy összetalálkoztam a mesterel úgy legfőképpen nem lehetem volna ott. Bár ideje aludni holnap is nagy nap vár rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése