2010. december 22., szerda

Fairy Tail - Varázslatos Kalandok. Második fejezet.

                                                                          2. fejezet
                                                      Az új lány.

De jót aludtam! - Nyújtózkodott egy nagyot közbe
De milyen ruhába legyek ma? Már meg is van. Előveszem anya kedvenc köténykéjét. Szerencse hogy ezt is elhoztam.
Nagyon sietettet hogy ott legyen időben a fairy tail céhbe. Végül is örülök ennek a napnak. Nagy mosollyal szaladt.
Látom már Grayt ott áll a kapu előtt és rám vár. A lány elpirult.
- Szia! Itt vagyok ahogy látod. 
- Igen látom.
- elkezdjük?
- Igen.
- De mikor?
- Hát semmikor.
Ennél morcosabb fiúval még nem találkoztam. Bár elkel ismerni nagyon sexy!
- Gray a ruhád! - Mondta Kana.
- Már megint!!
Én csak nevetni tudtam rajta.
- Nah az alapoknál kezdjük, rendbe?
- persze!
- Próbálj csinálni egy nagy jég pajzsot rendbe?
- rendbe! Ice make, Shield.
Egy másodperc alatt tudtam alkotni egy nagy pajzsot. 
- Milyen gyorsan tudsz alkotó mágiát használni. Elképesztő!
- Tényleg? Köszönöm.
- De lesz még dolgunk ugye tudod?
- Igen. Tudom meg valahogy sejtetem.
Egy óra múlva már hulla voltam.
Leültem egy padra, de nem sokára mellém ült Lilia.
- Mi lenne ha én meg te egy csapatot alkotnánk? – Mondta Lilia nagy mosollyal az arcán.
- Mért akarod hogy csapatot alkossunk?
- Hát mert nem ártana végül is egy csapatba bele kerülni, nem igaz?
- De. De, ez igaz.
- Meg úgy is nagy barátok lettünk már és néha a barátok belül szoktak csinálni csapatot.
- Így már világos a dolog. Benne vagyok, csináljunk csapatot.
- IGEEEN!! KÖSZÖNÖÖM!! - A lány szorosan átölelte.
- Szívesen. Eresz el mert a végén már megfolysz. 
Hirtelen berontott egy barna hajú lány. De úgy berontott hogy még az ajtó is leszakadt. Vett egy nagy levegőt utána ordítani kezdett.
BE AKKAROK LÉPNI A FAIRY TAIL-BA!!
 Erre az üvöltésre mindenki felfigyelt még a halott is.
AZ AJTÓ!!
Ezt úgy mondták mint ha világ vége jött volna el.
De jött egy másik lány is. Ő egy kicsit más volt, mint az a lány aki üvöltött egy nagyot.
Lehettet látni rajta hogy félős így hát nem volt nagy bátorsága. Ő is barna hajú, de neki még kis tincsei is vannak.
Kopogott az ajtón és azt mondta:
b....be….beléphetek? – Kérdezte félősen a lány.
Sokan bólogattak mert nagyon aranyos volt az a lány.
A nevem…Ku...Ku…Kumiko.. örvendek.
A Kumiko mellet lévő lány elkezdett megint ordítani.
AZ ÉN NEVEM MEG ASUKA!!
Szegény Kumiko bedugta a füllét, mert már nem bírta ezt a nagy övültést.

Közben a Blue Pegasus-ba sok mindent történt. Legfőképpen hogy ott is jött egy új lány, szőke haja van.
-A nevem Abby és szeretnék csatlakozni ebbe a céhbe.
- Rendben, Én Bobo vagyok a Blue Pegasus mestere.
Hirtelen megjelent három fiú. Kiszolgáltak engem teával és ennivalóval.
- Mi a nevetek egyébként? - Kérdeztem nagy kiváncsisságal.
- Az én nevem Hibiki Laytis. Örvendek a szerencsének, hogy találkozhatok egy ilyen szép hölggyel.
 - Én meg Eve Thylm vagyok. Örvendek a céhbe Oniee-sant.
- Én meg Ren Akatsuki vagyok. Örvendem a céhbe.
- Neked mi a neved? – Kérdezte Hibiki.
- Az én nevem Abby és hómágus vagyok.
- TE IS!?
Csodálkozott Eve a mágiámra és meg tudtam hogy ő is hó mágus szintén.
- Honnan jöttél? – Kérdezte Ren.
- Északról ahol hideg van.
- Értem
- Hol van Ichiya-sama?
- Állítólag mi gyárt jön vissza.
- Mert beszeretném mutatni az új csapat tagunkat. Tényleg amúgy be akarsz lépni?
- Ha lehet akkor igen.
- Akkor te is kapsz ilyen öltönyt és még kapsz egy inget is.
- Én tengerzöld inget szeretnék!
- Rendben!
Egy perc múlva meg is jött Ichiya és abby meg is kapta az inget meg az öltönyt.
- Jó áll neked ez a öltöny és az ing színe is!
- Tényleg? Köszönöm, - Mondta mosolyogva.
- Ren és Hibiki nektek mi a mágiátók?
- Nekem tárolás mágiám van.
- Nekem meg lég mágiám van.
- Értem! 
- Nem sokára kéne egy küldetést csinálni.
- Szerintem se ártana.
- Akkor ezt eldöntőtűk.

A Fairy tail-ba két új tag jött Kumiko és Asuka. Asuka nagyon hangos, és kiabálós természetű.
Kumi félénk és nem nagyon bátor. Bár kíváncsi vagyok hogy fognak harcolni.
- Szerintem meg van az új két csapat tagunk. – Súgta Lilia a fülembe.
- De szerintem jobban meg kéne barátkoznunk velük, nem gondolod? – mondtam halkan.
Kumi és Asuka pont mellénk ült. Asuka most is elkezdett kiabálni mindenfélét. Kumi szép csendben volt és ivott egy bögre teát. Én meg Lilia csak beszélgetünk ki lenne jó a csapatunkhoz.
- Nektek mi a mágiátok? – kérdeztük egyszerre Liliával.
- N…Ne…Nekem.
Asuka belevágott Kumi mondandójába.
- ÉN MEG SZÉL MÁGUS VAGYOK!
- Én tűz mágus vagyok.
- Lehetne egy kérdésünk?
- Persze.
- Belépnétek a csapatunkba?
- Persze. – Nagy lelkesedéssel mondta Asuka.
- Igen. – Mosolygott rajta egyet Kumi.
Akkor meg van a csapatunk. Én meg Lilia elkezdtünk táncolni és egymásnak pacsit adni.
-Nem kéne már haza menni?
- De szerintem igen.
- Sziasztok. Majd holnap találkozunk.
Áh de jó volt ez a nap is. Alig várom a holnapot. De mi lesz ha holnap is lesz új csapat tagok. Mindegy egyre többen vagyunk annál jobb a móka. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése